Hi, I’m John G. Pedersen

16 Comments

  1. Michael Øland Hindrichsen  Jeg tror nok, at du så bare har data på hvilke søgeord, der har ført til klik på dine annoncer i AdWords. Det kan du så bruge aktivt i din søgemaskineoptimering.

    Kører ikke selv med AdWords, så undskylder, hvis jeg er helt gal på den.

  2. Michael Øland Hindrichsen  Jeg tror nok, at du så bare har data på hvilke søgeord, der har ført til klik på dine annoncer i AdWords. Det kan du så bruge aktivt i din søgemaskineoptimering.

    Kører ikke selv med AdWords, så undskylder, hvis jeg er helt gal på den.

  3. Michael Øland, hvis du skriver til mig…

    Kan godt se min kommentar kan misforståes… 

    Nej, man kan ikke på nogen måde slippe for “not provided” fra store G.

    Min kommentar gik på Google’s imponerede lyst til at beskytte vores privacy, og derfor ikke længere vise søgningen, der ligger bagved et klik i det organiske, men når det kommer til deres pengemaskine AdWords, så forsvinder denne “lyst til at beskytte forbrugerne” tilsyneladende…

    #Google’s double standard

  4. Michael Øland, hvis du skriver til mig…

    Kan godt se min kommentar kan misforståes… 

    Nej, man kan ikke på nogen måde slippe for “not provided” fra store G.

    Min kommentar gik på Google’s imponerede lyst til at beskytte vores privacy, og derfor ikke længere vise søgningen, der ligger bagved et klik i det organiske, men når det kommer til deres pengemaskine AdWords, så forsvinder denne “lyst til at beskytte forbrugerne” tilsyneladende…

    #Google’s double standard

Leave a Reply to Niels Klintø Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *