Dansk anmeldelse af Jab, Jab, Jab, Right Hook: How to Tell Your Story in a Noisy Social World. af Gary Vaynerchuk

Originally shared by Søren Storm Hansen

Hold igen med salgsbudskaberne og bliv en del af samtalen, lyder opskriften fra manden, der har vist, hvordan det skal gøres:

http://www.dseneste.dk/index.php/sociale-medier/anmeldelse-jab-jab-jab-right-hook-how-to-tell-your-story-in-a-noisy-social-world-af-gary-vaynerchuk/

Hi, I’m Mads Gorm Larsen

8 Comments

  1. Det Gary har gjort, er mega stort – men jeg gad godt se ham gentage sin succes på et andet projekt end hans vin historie..

    Lige nu prædiker han i mine øjne bare den samme historie om og om igen..

  2. Jeg har ikke læst nogen af Gary’s bøger, så det her kommer af rene fordomme og youtube klip. Men jeg deler din holdning B ran. Gary kunne gøre det med vinshoppen, fordi han var ejer, chef og entertainer. Men det er vanskeligt at se hvordan danske bank, vestas, danfoss eller mærsk kan gøre det samme. Og hvis vi kigger på brands i top 1000, er der så nogen af dem som har brugt sociale medier til at nå der hvor de er? Kommer han med konkrete eksempler i bogen Søren Storm Hansen? 

  3. Ja, han kommer med mange eksempler – gode og dårlige, og han taler ikke for, at man skal gøre, som han gjorde med WineLibraryTV. Jeg er enig i, at han i vidt omfang gentager sig selv, men bøgerne henvender sig ikke til os, der følger området dagligt. Jeg tror i øvrigt, han ville rose Mærsk for deres indsats her på kanalen.

  4. Jeg følger kun Mærsk her på kanalen og synes, de gør det rigtig godt. Ikke for meget og næsten altid interessant. Mange gode billeder – det er da også en virksomhed med fotopotentiale, og det benytter de sig af. Ofte suppleret med fun facts og små fortællinger. Det er fin imagepleje.

Leave a Reply to Dorte Møller Madsen Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *