Hi, I’m Mads Gorm Larsen

3 Comments

  1. Super artikel. Bed mærke i afsnittet omkring at man skulle passe på med at hære en dialog til en chat. MEN det handler også om forventningsafstemning. Mener der laver undersøgelser omkring hvor lang responstid kunderne har kontra virksomheder.

    Virksomhederne mente at besvarelser skulle falde inden 24 timer

    Kunderne forventer derimod at der ligger svar i mailboks inden for 60 minutter.

    60 minutter er heller ikke efter min mening chat, men det er tæt på.

    Bare lidt stof til eftertanke.

    Vh. T

  2. Trygvi Restorff god pointe, men en af mine egne pointer overfor mine kunder er blandt andet at man ikke skal læse alt for mange undersøgelser, men sætte sine egne regler – eller tage kontrollen, som jeg formulerer det.

    I sidste ende er det virksomheden som må beslutte hvilket serviceniveau man ønsker og har ressourcer til.

Leave a Reply to David Lorentzen Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *