Spændende case med, hvordan større font og bedre white space betyder flere millioner ekstra på bundlinien for en af Danmark’s største netbutikker.

http://afd18.dk/bap-case1

Især synes jeg det var interessant, at man på den måde kan tage en bunke designteori, og omsætte det til noget, der rent faktisk kan måles i kroner og ører.

http://afd18.dk/bap-case1

Hi, I’m Søren Sprogø

4 Comments

  1. Interessant læsning. Testede du over flere forretningsområder/produktsider, for at finde ud af om påvirkningen gælder på hele sitet? Hvor mange konverteringer er det målt over, og hvad var P-værdien? 

  2. Hele sitet. Konverteringer osv kan jeg desværre ikke afsløre, men riiigeligt 🙂

    Vi kørte testen i ekstra, EKSTRA lang tid for at sikre, at for eksempel en strøm af besøgende fra bestemte trafikkilder ikke leverede anderledes resultater.

Leave a Reply to Mikkel Brenøe-Jensen Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *