Hi, I’m Glen Michaelsen

10 Comments

  1. Det er jeg slet ikke enig i Claus Pedersen. Jeg har stor erfaring med det i DK, hvor jeg har fået optagelser i mange medier ved at bruge 300 kr. på en udsendelse. Selvfølgelig tager jeg fat i de store mest relevante medier selv.

  2. Men det danske firma Vocast giver adgang til de samme medielister som fx PR Newswire, så hvis du ikke har noget imod selv at sidde og plukke og sammensætte fra 10.000-vis af tematisk opdelte lister, så prøv at tale med dem.

    Hvis du leder efter nogen, som gør ALT arbejdet for dig – inkl. at sende mailen – skal du nok nærmere have fat i et PR bureau 🙂

  3. Cision.com er et andet ganske udmærket udbyder af medielister med tilhørende modul til at komponere din mail direkte i, og så et online nyhedsrum tilknyttet. Så hvis du overvejer Vocast/PR Newswire så se på Cision også 🙂

  4. https://taboola.com/

    Hybrid mellem traditionel stoppe ned i halsen lort og paid content.

    Har brugt specifikt i forhold til at vise indhold til specifik journalist audience, hvorefter jeg outreachede til dem igennem kolde mails med nyt indhold.

    Og på den måde fik jeg opbygget en egen contact liste over journalister som altid får mulighed for at få nye content snacks først. 

    Edit: ikke helt det svar du ønsker, men et forslag til hvordan du kan videreudvikle

Leave a Reply to Claus Pedersen Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *