Hi, I’m Stine Holmgaard

18 Comments

  1. Jo det må du have. Måske du har svaret, at du ikke bruger content marketing;)

    I så fald er der kun 4 spørgsmål. Resten af undersøgelsen handler nemlig om hvordan content marketing bruges. Der er 13 spørgsmål i det hele.

  2. Ahh – så er det derfor:)

    Den defintion i benytter jer af “Med content marketing mener vi “en strategisk marketing-tilgang, der er fokuseret på konsistent at skabe og distribuere værdifuldt og relevant indhold for at tiltrække og fastholde en klart defineret målgruppe – og i sidste ende få målgruppen til at udføre en profitskabende handling”.”

    Er det jeres, en oversættelse af en international definition eller en defintion som er inspireret af nogen bestemt?

  3. Det er den vi er kommet frem her i Brand Movers ved at have beskæftiget os med emnet i de sidste 12-13 år og ved at have snakket med diverse content marketing eksperter fra ind- og udland.

    Så du kan sige, at det er vores egen, men inspireret af alle de globale guruer, vi har mødt/snakket med .

    Der er en e-bog på vej om emnet med indhold fra 10 af de helt tunge drenge.

    Jeg skal nok give heads-up, når den er på trapperne.

  4. Stine Holmgaard 

    Det er lige før, at jeg på en dag som i dag vil sige, at det er dårlig ‘content marketing’  (for & af Brandmovers) at smække 24 spørgsmål med i snit 6 underspørgsmål (144) op i masken på folk.

    Gi’r det ikke et massivt bias-problem? Altså: Hvem dælen har incitamentet til svare på så mange spørgsmål i et hug?

    Set fra et datanørdperspektiv er det mest interessante, hvor mange procent der gennemfører jeres survey.

    Kildekritisk er det ret nemt at se, I hvilken retning I gerne vil trække svarene/undersøgelsen -> understøtte jeres egen forretning.

  5. Det har over 300 marketingprofessionelle pt. gjort. Men jeg tager det på min egen kappe at have skrevet 13 spørgsmål i denne tråd, da Mads spurgte, for skulle selvfølgelig have talt underspørgsmålene med. Det vil jeg gerne beklage mange gange – der var ingen skumle bagtanker i dette, bare en akut distræthed på en travl onsdag.

  6. Dog er din sidste bemærkning skudt lidt forbi. Formålet med undersøgelsen er først og fremmest at give et nuanceret billede af content marketing-landskabet 2015.

    Det er en undersøgelse vi laver i samarbejde med Huset Markedsføring, og hverken vi eller HM tager penge for den efterfølgende rapport.

    Vælger folk at konsultere os ang. content marketing efterfølgende er det selvfølgelig dejligt – det er trods alt det vi bryster os af at være gode til.

  7. Vi vil helt sikkert gerne ser resultatet, og vi glæder os til meget mere indhold fra din side. Blot husk på det må (helst) ikke kunne opfattes som reklame for Brand Movers og Huset markedsføring. Det er en fjollet regel, men nu prøver vi den, og ser hvad der sker:-) 

    Glemmer I ikke at spørge efter adresse, hvis I skal kunne sende jeres blad til dem som beder om at få det?

  8. Ja det er altså en finurlig lille regel, men den skal jeg nok respektere fremadrettet.

    Tænkte egentlig bare, at den her rapport er møghamrende interessant for alle, der beskæftiger sig med content marketing, uanset afsender – men kan være, at jeg er for farvet.

    Du har en pointe mht. adresse – nu er det ikke mig, der sidder med selve undersøgelsen hos Brand Movers (også derfor min distræthed got the best of me). Men det skal jeg da videregive, hvis det mangler.

    Hvis du er interesseret og ikke allerede modtager magasinet, så PM mig endelig. 

Leave a Reply to Stine Holmgaard Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *