Kan man se om en kunde har søgt på flere søgeord på Adwords?

Via Jacob Kildebogaard har jeg fundet frem til http://www.dashboardjunkie.com som giver nogle vigtige nøgletal i Analytics for at få et bedre overblik over min performance. Jeg har fx hentet Dashboardet “AdWords Brand vs Non-brand” hvor jeg kan se, at mit firmanavn sørger for den største del af omsætningen via adwords, men så har snavset de andre data til. Omsætningen via resten af adwords ligger på grænsen til at det kan betale sig. Mit Adwordsbureau påstår så, at man skal se på det samlede billede, og noget af det salg som kommer på mit firmanavn sker fordi de tidligere har søgt på andre søgeord via Adwords, og fundet min webshop. Kan man trække en rapport, hvor man kan se, hvor meget “Brand omsætning” som kommer via fordi kunden tidligere har søgt på fx et produkt og klikket på mine Adwords?

http://www.dashboardjunkie.com

Hi, I’m Andreas Krickhahn Larsen

4 Comments

  1. Det som Søren Mortensen​ siger 🙂 du skal se på stien og se om adwords indgår flere gange forud for en konvertering. Men til start kan du se om adwords har mange assisterede konverteringer for at se om dit bureau har ret. Hvis du ønsker giver jeg gerne et par øjne på din konto

  2. Det som Søren Mortensen​ siger 🙂 du skal se på stien og se om adwords indgår flere gange forud for en konvertering. Men til start kan du se om adwords har mange assisterede konverteringer for at se om dit bureau har ret. Hvis du ønsker giver jeg gerne et par øjne på din konto

Leave a Reply to Jacob Kildebogaard Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *