Opskrift på rigtig billig og effektiv trafik:

– Indstift en pris for bloggere 

– Lav en hjemmeside og sørg for at linke til din forretningsside.

– Lav en bunke kategorier

– Indstil en masse blogs med mange besøgende.

– Send en mail til de nominerede blogs.

Der sker det, at mange af disse blogs opfordrer deres læsere til at stemme på deres blog – på awardsiden.

Man kan så læne sig tilbage og se trafikken peake og gør dig klar ved telefonen.

Bum. Det virker. Synes du det er ok?

Et eksempel: http://www.blogprisen2015.dk/velkommen

http://www.blogprisen2015.dk/velkommen

Hi, I’m Lars Skou Nielsen

8 Comments

  1. Det er set mange gange både i udlandet og herhjemme i andedammen. Ved ikke om det var Henrik Bondtofte sammen med drengene i Miinto, som først coinede taktiken i Danmark? Men mindes at have læst casen i hans bog?

    Men det er de små ting som tæller ned i min bog. F.eks. hvorfor linker de ikke ud til de nominerede blogs? 

    Plus måske det vigtigste, man skal ikke undervurderer folk, hvis det virker for søgt så gider folk ikke at bruge tid på det og i værste fald kan det skade ens brand mere end det gavner. 

  2. Jeg er selv blevet nomineret i den slags, og har kategorisk nægtet at sætte det “flotte” emblem med indbygget link ind på min hjemmeside. Synes taktikken er fordækt. Man inddrager bevidst andre i sin markedsføring under dække af at ville hylde dem. De naive falder i med begge ben, og kan så stå og føle sig fårede bagefter, når de opdager, at det slet ikke var deres forrygende skriverier, der havde landet dem en plads på listen, men blot en beregnende flok linkhuntere…. Ja, ikke fan 🙂

Leave a Reply to Thomas Rosenstand Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *