HJÆLP TIL BOGTITEL ØNSKES. Bogen handler om Digital salgsoptimering. Jeg har 14 titler tilbage på min short-list. Hvilken titel, kunne få dig til at købe bogen?

1. HI-JACKING 

2. DIGITALT SALG 

3. SALGSHACKING 

4. KONVERTERINGSOPTIMISME 

5. HACK DIT ONLINESALG 

6. eSALG FRA A-Z 

7. SKAL KNAPPEN VÆRE RØD ELLER GRØN? 

8. FRA TRAFIK TIL BUNDLINIE 

9. SALGSTRAGTEN 

10. DIGITAL SALGSOPTIMERING FRA A-Z 

11. BLACK HAT UX 

12. HOW (not) TO KILL YOUR ONLINESALE 

13. eSALG PÅ EPO 

14. DIGITAL SALGSOPTIMERING FRA A-Z

Alternative titelforslag er naturligvis også velkomne

Hi, I’m Søren Rokkjer

12 Comments

  1. Hvis bogen er på Dansk ville jeg kun vælge en Dansk overskrift.

    Du har flere emner som forklare hvad bogen omhandler og her ser jeg et problem.

    1. splittesting og konverteringsoptimering

    2. Esalg

    3. Hi-Jacking

    4. Black Hat

    5. Fra trafik til bundline.

    Først skal du finde ud af hvad bogen omhandler, så kan du lave den korrekte titel. Der skal være en rød tråd  🙂 Har bogen alle disse ting i sig, så ville “Webshop optimering fra A-Z ” være meget passende.

  2. Jeg er helt på linje med Jesper. Din titel skal først og fremmest matche indholdet af bogen.

    Nu når du selv beskriver emnet som “digital salgsoptimering”, så lyder forslag 10/14 jo umiddelbart som det bedste 🙂

  3. Brug en jordnær titel som vil fænge bredt. (fordi det er et kendt spørgsmål/symbol.

    Fx.

    Skal knappen vær rød eller grøn?

    – Online salgsoptimering fra A-Z (som undertitel …)

Leave a Reply to Peter Thomsen Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *