Koster Content marketing kassen? 

Originally shared by Lars Skjoldby

Læste du artiklen: “Content koster kassen” på Markedsføring.dk tidligere?

Hvis ikke, så er du gået glip af et ualmindeligt godt eksempel på selviscenesættende content. Eller sagt på en anden måde du er ikke gået glip af så meget.

Men derimod får du meget mere ud af at læse Christian Løgstrup s svar på artiklen. Content behøver nemlig ikke koste kassen og han kommer med et ganske glimrende eksempel til sidst i svaret. 

De to omtalte artikler finder du her:

● Content koster kassen  http://markedsforing.dk/artikler/kampagner/content-koster-kassen

● Content koster kassen – eller gør det..?http://christianloegstrup.wordpress.com/2014/05/06/content-koster-kassen-eller-gor-det/

VIGTIGT: Særlig lille detalje til mobilejere

Sidder du på mobil vil du bemærke den lille detalje at Christians har investeret i at lave hans content mobilvenligt. Det må have kostet kassen for Huset Markedsføring har ikke en gang haft råd til det 😉

http://christianloegstrup.wordpress.com/2014/05/06/content-koster-kassen-eller-gor-det

Hi, I’m Mads Gorm Larsen

3 Comments

  1. Jeg skulle lige til at skrive noget svarende til den gode kommentar fra Stephan Viftrup. For nogle i mit netværk er 2.000 kr mange penge – og for andre er 500.000 bare et ‘småprojekt’.

    Jeg udbød på et tidspunkt en ydelse til omkring 25.000 kr. Nogle fravalgte det, fordi det var så mange penge – og andre fravalgte det, fordi det “da ikke kan være godt”, når det kostede så lidt.

    Så det at forstå sine segmenter/kunder er vigtigt – og til tider lidt en udfordring.

    Selv kan jeg godt lide holdningen i Christian Løgstrup’s indlæg, som slutter: “Men vi skal jo begynde et sted. Så det gør vi så.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *