Nogen her må vide, om der er grænser for, hvor mange gange om dagen en virksomheds telefonsælgere må ringe til samme…
Nogen her må vide, om der er grænser for, hvor mange gange om dagen en virksomheds telefonsælgere må ringe til samme kunde-emne.
Jeg er i dag blevet ringet op af TeliaErhverv TRE gange af forskellige sælgere.
Nu er vi så oppe på cirka 8 gange inden for to uger.
Er der en juridisk grænse for galskaben, jeg kan henvise til, når jeg formentlig bliver kontaktet af TeliaErhverv igen i morgen :/
hov ja det kan da kaldes telefon spam det må der da være en regel for
Charlotte – Er din virksomhed ikke personligt ejet? Så tror jeg nemlig, at du kan tilmelde dig Robinsonlisten, der er telefonernes svar på ‘Reklamer, nej tak’
Sig “lige et øjeblik” og læg røret på bordet. Sælgerne er på provision, så de bliver nok trætte af at vente…
Eller… ‘Fedt, du ringede. Sidder lige med en krydsogtværs, der ikke vil gå op. Hovedstad på 9 bogstaver, der starter med P…??’
Charlotte Christensen, jeg har for vane at bede dem om at notere i deres system, at jeg ikke vil ringes op igen. Og så kan man som firma få reklamebeskyttelse helt parallelt til den private Robisonliste – se her: http://www.cvr.dk/site/forms/cms/displaypage.aspx?pageid=59
Vibrugerikke.dk