Feedback på Landing page

Hej Alle

Jeg har ny herinde og ret ny med konverteringsoptimering så bær over med mig hvis jeg poster noget jeg ikke må 🙂 

Jeg har lavet denne landing page. Det er et gratis webinar og jeg mener at det burde være en person som kunne trække nogle mennesker. Men jeg havde kun cirka 13% af de besøgende der signede op.

Har i noget feedback på siden og hvilke fejl jeg har lavet?

På forhånd tak 🙂

http://speakersclubdk.wix.com/dinsundhed

Hi, I’m Bjørn Vestergaard Barfoed

5 Comments

  1. Altså…! 13% af besøgende er jo på den anden side set en rigtig HØJ rate..! Det kommer selvfølgelig meget an på hvilken trafik der kommer til siden – om det er er meget målrettede “Martin Bonde Mogensen ultra-FANS” eller mere “almindelig” trafik, fx fra organisk og stress/krop/vægt/sundheds-sider? Ved sidstnævnt synes jeg faktisk, at 13% konvertering er FLOT. ..!

    Men derfor skal man jo altid arbejde på at gøre det bedre, og her er nogle enkle tips, som du kan se OM du kan bruge det til noget:

    – Eftersom det er gratis, så skal der ikke SÅ meget overbevisning til = tilmeldingsknappen kan meget vel gentages “above the fold”, så man ser den over billedet på fyren eller lign..?

    – Jeg kender ikke “branchen”, men med mindre at fyren ER en “kendis”, så ville jeg have mindre fokus på hans navn og mere på indholdet!

    Så overskriften med størst fokus/størrelse ville være:

    Kom til gratis webinar om DE 8 LEVEREGLER TIL ET LIV FULDt MED ENERGI OG VITALITET

    og så lidt mindre: “Oplægsholder: martin bonde mogensen er ….”

    – Kender målgruppen begrebet “webinar”? Ellers kald det noget andet eller uddyb: Online foredrag eller noget!

    – Selvom det normalt for FÅR meget opmærksomhed og det sandsynligvis ikke ændrer noget nævneværdigt, så ville jeg lige ændre knappen: grønne knapper er kun OK på sider, hvor grøn IKKE er den bærende farve.. Så grøn er altså ikke universelt godt til konvertering. På din side skal knappen fx være orange fremfor grøn – for netop at stå frem på siden, så folk ved hvad de skal klikke på .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *