Hvordan kører jeres (discount) Meebox produkter p.t.?
Hvordan kører jeres (discount) Meebox produkter p.t.?
Mine har kørt ustabilt fra før jeg skrev om det her:
https://plus.google.com/u/0/111683772078988229713/posts/SGteHyNAr9U
– dvs. ustabil drift i omkring et par måneder!
Skal man skifte til UnoEuro Webhosting , eller er jeg bare uheldig?
(Jeg får besked fra Sitebeak når de er nede – og de ER stadig nede hver gang jeg så manuelt dobbelttjekker om de kan tilgåes. Jeg får lyst til at sige, at det sker hver anden dag, men det er nok en overdrivelse fordi det føles så irriterende med nedetid – men flere gange om ugen sker det da med sikkerhed!)
https://plus.google.com/u/0/111683772078988229713/posts/SGteHyNAr9U
Christian Haugaard Brix her er lidt lytte stuff mens du venter på svar http://www.antphilosophy.com/billig-webhosting/
Sitebeak , TAK – har allerede hørt det glimrende podcast 🙂
+Meebox, vi snakker gennemsnitligt flere gange om ugen i et par måneder nu! Så den med vedligeholdelse holder slet ikke!
Jeg smider nu en ticket.
Til andre interesserede kan fra Sitebeak-mails se, at der har været nedetid bl.a.:
10. marts
13. marts
15. marts
17. marts
20. marts
23. marts
25. marts
Mine har også været ret ustabile over de sidste par uger. Er dog blevet relativt immun overfor de mange nede/oppe mails jeg modtager 🙂
Dertil er jeg ikke nået – det gør stadig ondt i mine øjne hver gang sådan en mail ticker ind… 🙂
Meebox Nej.. Ser ud til at være forholdsvis kort tid – ved ikke hvor ofte SiteBeak egentlig tjekker og dobbeltjekker før der meldes fejl, men der meldes ofte oppe igen 5-60 min. senere.
Christian Haugaard Brix Vi tjekker hvert 2. minut fra 3 servere, placeret i 3 forskellige versdens dele (EU/US/ASIA) – siden skal være nede fra alle 3 servere – 3 gange – før vi giver dig besked
Sitebeak tal for info! Det er godtnok hurtigt/ofte for en gratis service – fedt! Tak for den igen 🙂