Hvordan kører jeres (discount) Meebox produkter p.t.?

Hvordan kører jeres (discount) Meebox produkter p.t.?

Mine har kørt ustabilt fra før jeg skrev om det her: 

https://plus.google.com/u/0/111683772078988229713/posts/SGteHyNAr9U

– dvs. ustabil drift i omkring et par måneder!

Skal man skifte til UnoEuro Webhosting , eller er jeg bare uheldig?

(Jeg får besked fra Sitebeak når de er nede – og de ER stadig nede hver gang jeg så manuelt dobbelttjekker om de kan tilgåes. Jeg får lyst til at sige, at det sker hver anden dag, men det er nok en overdrivelse fordi det føles så irriterende med nedetid – men flere gange om ugen sker det da med sikkerhed!)

https://plus.google.com/u/0/111683772078988229713/posts/SGteHyNAr9U

9 thoughts on “Hvordan kører jeres (discount) Meebox produkter p.t.?

  1. Jeg smider nu en ticket.

    Til andre interesserede kan fra Sitebeak-mails se, at der har været nedetid bl.a.:

    10. marts

    13. marts

    15. marts

    17. marts

    20. marts

    23. marts

    25. marts

  2. Meebox Nej.. Ser ud til at være forholdsvis kort tid – ved ikke hvor ofte SiteBeak egentlig tjekker og dobbeltjekker før der meldes fejl, men der meldes ofte oppe igen 5-60 min. senere. 

  3. Christian Haugaard Brix Vi tjekker hvert 2. minut fra 3 servere, placeret i 3 forskellige versdens dele (EU/US/ASIA) – siden skal være nede fra alle 3 servere – 3 gange – før vi giver dig besked

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *