Et hurtigt spørgsmål (ja har allerede Google det)

Hvornår kan jeg benytte publisher tagget?

(Læs eventuelt http://www.virante.org/blog/2013/06/14/relauthor-or-relpublisher-which-should-i-use/)

Lad os sige jeg har udviklet et website for en kunde, og gerne vil linke som author eller publisher til min virksomhed, for ligesom at “linkbuilde” vores egen virksomhed, og sætte vores mærke, fremfor et footer link.

Er dette lovligt i Google, og vil det i givetfald have en positiv/negativ effekt?

http://www.virante.org/blog/2013/06/14/relauthor-or-relpublisher-which-should-i-use/

Hi, I’m Tobias Hink

5 Comments

  1. Tak for svar og link.

    Mit spørgsmål var dog egentlig om jeg får nogen værdi ud af sætte mig selv eller min virksomheds publisher eller author tag på de hjemmesider jeg udvikler for kunder?

  2. så sandt og er helt enig.. måske er jeg bare i tvivl om hvad publisher tagget egentlig betyder, og tænkte det var den nem genvej til at sætte sig eget aftryk fremfor link..

  3. Publisher er “ejeren” af et website. Og inden længe vil logo fra Google+ nok dukke op i søgeresultater hvor et website dukker op. Og så vil det være noget rod hvis jeres firmas logo dukker op i kundens søgeresultat.

  4. Tænkt på det som authorship for individer vs “authorship” for brands. Hvis et brand har en G+ side, en hjemmeside med rel= publisher tagget og har linket G+ side og hjemmeside, vil de dukke op i søgeresultater med G+ badge osv. Det har intet med dig at gøre, og du vil sabotere den opgave, du er sat til at løse, hvis du putter dit eget publisher tag på en kundes side 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *