12 thoughts on “TV 2 mærker stigende interesse for AFP – Advertiser Funded Programming.

  1. Det er helt sikkert uden for mit budget:) Men det kommer måske også an på hvilken form for samarbejde man kan etablere. DTU kunne måske godt betale noget for et Nørd program, hvor de så samtidigt er med til at levere indhold. Måske kan dig og Torben Andersen komme med i nogle bolig programmer:)

  2. Interessant udvikling set med content marketing brillen. Du kan udvikle dit eget indhold og eje din egen kanal, eller du kan slå pjalterne sammen med etablerede spillere og betale dig for at få lavet og distribueret indhold.

    Den hellige grøft mellem redaktionelt indhold og reklamer er for længst mudret til. Fra modtagerens synspunkt er der meget lidt forskel på indhold fra AFP programmer og eksempelvis et kundemagasin, hvor det er tydeligt at en virksomhed er afsender. Som marketingmand er de nye muligheder superspændende, men spørgsmålet er om mediernes troværdighed kommer til at lide på længere sigt? Me thinks so.

  3. Dybest set kan man vel mene, at AFP altid har eksisteret i en vis form? Udvikle indhold til tv-program og så sælge programrækken til en sponsor/række sponsorer? Er det ikke bare hønen/ægget-diskussionen?

  4. Vi kan jo prøve at se hvor mange herinde der vil være med til at splejse om et tv2 program. Så finder vi på indholdet ud fra det 🙂

    RobinHus ejendomsmægler og Campaya.dk er på indtil videre 😉

  5. Claus Pedersen Hvad med et program, der følger en håndfuld danskere med ferielejligheder i Spanien og deres genvordigheder med at leje ud til nordmænd, russere og andet godtfolk?

    Flotte boliger og billeder af russiske piger i bikini…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *