Siden Gmail udrullede deres nye inbox tabs, så har der været meget snak om, hvilken effekt det vil have på…
Siden Gmail udrullede deres nye inbox tabs, så har der været meget snak om, hvilken effekt det vil have på Marketing-emails. Der er gået 3 måneder nu, og Oracle-Eloqua har analyseret en enorm mængde emails, der er gået gennem deres systemer og udsendt til gmail.com-adresser, for at se om åbningsraten ændrede sig efter launch af de nye tabs. Det korte svar er: Der har ikke været nogen effekt indtil videre.
har du evt. et link til org. artikel?
Hej Bjarke, der er ikke nogen artikel som sådan. Det er en statistik jeg har fået per email fra Oracle. Så jeg har desværre ikke flere detaljer.
ok tak 🙂 god weekend. Du kunne jo lige tjekke denne her også http://www.christopherspenn.com/2013/07/are-gmail-tabs-hurting-email-marketers-lets-find-out/
Bjarke Rosenbeck. Cool at gmails tabs i hans tilfælde faktisk har øget open rate 39%. God weekend til dig også.