Kære kloge, kreative hjerner.

Kære kloge, kreative hjerner. Vil I hjælpe med at fortælle mig, hvilke(n) af de 4 titler, I synes lyder mest relevant, hvis I var en mindre virksomhed, der arbejder med at sælge service til jeres kunder? Jeg bakser (som sædvanligt) med titler på et kursus! På forhånd tusind tak!

1) Få mere tid og overskud med enkel trin for trin metode til at strukturere dine opgaver!

2) Sådan får du overblik over dine opgaver, så du får skabt flow og sparer værdifulde timer i din arbejdsdag!

3) Hemmeligheden bag en enkel planlægningsmetode, der frigør tid og skaber flow i din business!

4) Sådan generobrer du mere tid i din arbejdsdag, så du opnår det store overblik over dine opgaver

10 thoughts on “Kære kloge, kreative hjerner.

  1. Hej Lise, dine titler er måske lige lange nok. De virker mere som en underoverskrift eller intro (f.eks. vil du gerne have hemmeligheden bag… Vil du gerne generobre mere…. etc).

    Jeg tænker mere i baner som “Opgave struktur der skaber tid og overskud” og så en intro der problematiserer lidt:

    “Hvis bare jeg havde mere tid og overblik. Kender du den følelse?.

    Du kan faktisk komme den til livs med den rette struktur. I mit kursus(…)”

    Alternativt kan du klippe nr 4 ned til: “Sådan generobrer du din arbejdsdag”

    Pointen for mig er: en kort overskrift jeg læser og som er interessant. Så kan du have en underoverskrift lige efter, eller en meget kort sætning der igen vedligeholder interessen 🙂

  2. Jeg synes, nummer 2 er mest klar og forståelig umiddelbart – men jeg ville korte den betragteligt ned: “Få overblik over dine arbejdsopgaver – og skab  plads til fritid i kalenderen” eller i den stil …

  3. Det endte med en blanding:

    Hemmeligheden bag det store overblik

    – frigør tid og få flow i din forretning

    Det beskriver mit kursus ret præcist.

    Og tusind tak til alle jer, der hjalp mig!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *