9 thoughts on “Jeg sidder lige nu, sammen med Theis Mikkelsen og optimerer på www.kaffeteriet.dk .

  1. Casper Blom – Godt at høre at der var lidt statistik på det 🙂 Det må vel også være produktet i ens shop der bestemmer hor relevant det er at have den funktion.

  2. Hos os er det lige under 10% der bruger den, men med en svagt stigende tendens efter pakkeboksene har gjort deres indtog.

    Men hvis muligheden ikke er der, vil det næppe gøre den store forskel for konverteringen.

    Vi er glade for funktionen, der i enkelte tilfælde gør det lidt lettere at spotte fraud forsøg. Men jeg er ikke sikker på at det er lige så relevant med kaffe 🙂

  3. Rene Albertsen Det er sådan de fleste gør, dvs. skriver privatadressen på som fakturaadresse, og deres Pakkeboks som leveringsadresse.

    For os er det ret rart at have anden info på kunden end bare en forholdsvis anonym pakkeboks. I hvert fald når vi sælger telefoner, tablets eller tilbehør af forholdsvis høj værdi. Men vi er som nævnt også ret udsat for fraud forsøg.

    Derudover er vi nødt til at have differentierede handels / garantivilkår for private og erhvervskunder, hvor de desværre er noget ringere for erhvervskunder. Dem har vi defineret som “virksomhed på fakturaadressen”, og derfor er der en del der skriver deres privatadresse som fakturaadresse, og får leveret forsendelse på deres arbejde. Dermed bibeholder de deres “forbruger-status”, men kan få fleksibiliteten i forhold til leveringen.

  4. Jeg bruger stort set altid forskellige adresser for fakturering og levering, fordi jeg foretrækker at få ting og sager leveret på erhvervsadresse (fordi der altid er nogen til stede inden for normal kontortid).

  5. Personligt tror jeg kun på anden leveringsadresse. Anden adresse til faktura kan jeg ikke husket at have set og det er ikke noget jeg vil anbefale. De få kunder der vil det, kan kontakte en direkte efter behov.

Leave a Reply

Your email address will not be published.