Markedsføring, reklamer og PR for kanaljer: Markedsføring

“Jeg ville bare ønske, at de virksomheder – eller musikere – der gør det, tager hele pakken med og ikke bare den…

“Jeg ville bare ønske, at de virksomheder – eller musikere – der gør det, tager hele pakken med og ikke bare den tomme emballage. Den måde at kommunikere på er for mig at se et levn fra fortiden. Hvis det er min generation, de virksomheder ønsker at appellere til, så rammer de helt ved siden af. Vi kan sagtens gennemskue ligegyldigheden, og vi synes den er ucharmerende og fordummende.”

http://soundvenue.com/mode/2014/10/kommentar-feminisimen-og-oproeret-i-chanels-modeshow-er-fordummende-116859

Måske umiddelbart virker det her far out en modekommentar. Men Esben rammer virkelig plet med denne “sandhed”. Denne kommentar burde være obligatorisk læsning for alle CMO’er og alle dem som gerne vil/eller lever af at sælge rådgivning til virksomhederne omkring den unge målgruppe.  

For jer som ikke lige kender Esben eller hans typer, så er han perfekte billede på den generation (født online), gider ikke bullshit og gør bare ting. Kender ikke til Fax og kan næppe forestille sig at folk har været så dumme at købe dobbelt isdn forbindelser for at få 12 kb/s. 

Jeg siger ikke at traditionelle markedsføringssminke såsom nu skal vi brande os på denne måde ikke virker, jeg tror blot at der er en endnu større værdiskabelse i at være autentisk og gøre tingene 100 %, såfremt man vil ramme first movers som Esben. 

http://soundvenue.com/mode/2014/10/kommentar-feminisimen-og-oproeret-i-chanels-modeshow-er-fordummende-116859

Hi, I’m Anders Rosenqvist

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *