På vej til #dm14, som ser ud til at være mindre “hyped” (og markedsført?) end tidligere, hvor det fyldte i strømmen…
På vej til #dm14, som ser ud til at være mindre “hyped” (og markedsført?) end tidligere, hvor det fyldte i strømmen flere dage før og efter. Der er også kommet en del forskellige konferencer efterhånden, hvor det for nogle år siden stod nærmest alene.
– Det der ikke har ændret sig er, at jeg havde voldsk svært ved at vælge mellem flere sideløbende oplæg, der så fantastisk spændende ud – så jeg er sikker på, at det bliver en kanon god dag!
Tror den gode Ib Potter har haft for travlt til at få markedsført i år. Men omvendt… hvis billetterne sælger sig selv, så er det jo også spild af tid 🙂
Vi nåede ikke rigtigt at markedsføre i år. Billetterne har solgt sig selv. Vi lukkede ventelisten da den nåede 30. Det skønt at det kan lade sig gøre “på en mark i Holstebro”.
Ja så er der jo ingen grund til at gøre mere. Fedt!
#dm14dk
Christian Brix Prik mig på skulderen hvis du ser mig. Vil gerne hilse på dig AFK.
Lars Skjoldby ærgerligt – jeg så dig desværre først til speed-oplægget til allersidst! Men vi stod godtnok også tæt pakkede med fuldt hus sikkert plus et par bonus-gæster 🙂
Det må blive til #dm15dk så – eller måske ConversionBoost eller andet godt 🙂