Christian Brix

Udvalgte noter fra oplæg om tips til webshop til #dm14dk fra Bjarke Bekhøj:

Udvalgte noter fra oplæg om tips til webshop til #dm14dk fra Bjarke Bekhøj:

– Brug kvitteringssiden – Likes, spørgeskema m.v.

– Kig i GA og undersøg aktivitet vs hvornår kundeservice er åben

– Pricerunner virker… CPC 1,5

– Velkomstemailen: Link til sociale profiler, spørg om forenkling af profil allerede her

– Husk at tracke intern søgefunktion

– Brug Call-tracking, så du kan spore opkald – og hvilke sider, der genererer opkald..

– YouTube marketing er stadig nyt og billigt – så det er nu, du skal udnytte det..

– Lav Home Screen Button på mobil-sitet! (Tilføj til hjemmeskærm.)

– USP’er skal være unikke: opfind noget anderledes….

– “Vingummibamser med i pakken”: dur stadig – men se om du kan finde noget unikt..

– Udnyt leverandørerne, for viden, forhold m.v.

– Brug popups til email-rekruttering (Padiact eller Sleeknote)

– Remarketing må gerne være på kategoriniveau..

– Stop eller brug remarketing anderledes ved kunder, der ER checket ud..

– Husk at gensende nyhedsbrev til dem, der ikke er åbner.. Dog med nyt emnefelt og evt. ændre noget i rækkefølge indhold

– Trustpilot SKAL holdes på sitet, brug evt javascript integration, så der ikke gåes til trustpilot.dk

– Medtag evt. billede af vinder af gavekort i nyhedsbrev for at holde på folk

– Gå ind i Norge med din shop 🙂 (Dobbelt basket og dobbelt konvertering ses ofte..)

– Husk brugertests 🙂 Men brug mor/kæreste/receptionist, hvis der ikke er råd til andet….!

– SEO højt i salgstragten – dvs. til de ikke-købsklare.. Her er mindre konkurrencer, og de er lettere at konvertere senere…

– Track microkonverteringer, for at se hvad folk gør inden de evt. køber… Og hvad de forskellige smådele har af effekt = hvad du skal fokusere på..

– Køb annoncer på Trustpilot – via Google?

– Styr på frekvensen på dine displayannoncer – fx via Frekvens-gap.. Så du undgår Zalando-trætheden..

– Google My Business: Giver værdi også ved brand-søgninger

Hi, I’m xirb

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *