Nu kan du få hele pladen fuld i BS-bingo med et enkelt udtryk:
Nu kan du få hele pladen fuld i BS-bingo med et enkelt udtryk:
Hyper niche geo-targeting!
Ideen fejler bestemt ikke noget, men kan vi ikke lade hatten gå rundt for et nyt udtryk???
http://markedsforing.dk/artikler/kampagner/hyper-niche-kampagne-hitter
http://markedsforing.dk/artikler/kampagner/hyper-niche-kampagne-hitter
men hvor er det lige at de har annonceret?
http://www.bureaubiz.dk/Nyheder/Artikler/2015/Uge-20/Geo-fencing-hjalp-Forsvaret-med-at-skaffe-ansoegere
på udvalgte lokationer jo.
Joh – men jeg gætter på de ikke har de delt A4 flyers ud:-) Umiddelbart ville jeg gætte på det var Google eller Facebook annoncering, opsat med snævre krav til geografi.
Det var mobil markedsføring, så formentlig annoncer inde i apps eller i mobilbrowseren…
det det så f.eks. være Google display network i apps eller i mobilbrowseren…. men det lyder unægteligt ikke helt så revolutionererde som ”Hyper niche geo-targeting”:-) Jeg har spurgt under indlægget, så må vi se om Huset Markedsføring (The Danish Marketing Association) rykker ud med et svar.
Mads Gorm Larsen jeg er mest forbløffet over, at du stadig kan ramme tasterne…. Havde forventet tics og spontan opkast fra din side i samme øjeblik du blev bekendt med “hyper niche geo-targeting” 🙂
Ja, jow – altså der kommer jo nok nogle hyper-niche eksperter og starter et institut:-)
🙂 eller der kommer en konference, hvor Scooter åbner ballet som keynote speaker: https://youtu.be/arLHb6JHi7Q?t=27s