Nu kan du få hele pladen fuld i BS-bingo med et enkelt udtryk:

Hyper niche geo-targeting!

Ideen fejler bestemt ikke noget, men kan vi ikke lade hatten gå rundt for et nyt udtryk???

http://markedsforing.dk/artikler/kampagner/hyper-niche-kampagne-hitter 

http://markedsforing.dk/artikler/kampagner/hyper-niche-kampagne-hitter

Hi, I’m Joakim Ditlev

8 Comments

  1. Joh – men jeg gætter på de ikke har de delt A4 flyers ud:-) Umiddelbart ville jeg gætte på det var Google eller Facebook annoncering, opsat med snævre krav til geografi. 

  2. det det så f.eks. være Google display network i apps eller i mobilbrowseren…. men det lyder unægteligt ikke helt så revolutionererde som ”Hyper niche geo-targeting”:-) Jeg har spurgt under indlægget, så må vi se om Huset Markedsføring (The Danish Marketing Association) rykker ud med et svar.  

  3. Mads Gorm Larsen jeg er mest forbløffet over, at du stadig kan ramme tasterne…. Havde forventet tics og spontan opkast fra din side i samme øjeblik du blev bekendt med “hyper niche geo-targeting” 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *