n ny kommunikation skruet sammen med UncleGrey som lead og et intensiveret salgsarbejde udløste et historisk højt bilsalg hos KIA-forhandlerne i juni måned.

http://bit.ly/1WlMLGU

Hi, I’m Mads Gorm Larsen

One Comment

  1. De er virkelig smukt udført! Og så er de enkle. Speak er unødvendigt. Lad være at fortælle mig, hvor rummelig bilen er. Lad mig opleve det. Lad vær at fortælle mig om de lækre detaljer og suveræne køreegenskaber. Jeg tror på det, jeg ser og føler. Her lader skaberne os fornemme bilerne uden overflødigheder og distraktioner. Halo-effekten (læs Kahnemann) gør, at modtageren automatisk overfører et positivt indtryk af de æstetiske billeder til et positivt indtryk af mærket, køreegenskaberne, rummeligheden, benzinøkonomien mm.

    Clever. Og så findes der altså content marketers, der mener, at reklamer også er en nødvendig del af mikset 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *