Hi, I’m xirb

6 Comments

  1. Bruger Sleeknote og er rigtig godt tilfreds. Det er supernemt at designe sine egne personlige popup og giver en række forskellige muligheder og indstillinger til hvordan den skal vises, hvilke sider og til hvem.

  2. De CRM-ansvarlige har bygget en formular, der indeholder for mange nødvendige felter til at den vil kunne vises pænt i en popup. Løsningen bliver derfor (pt.) at vi skal have en simpel popup, der kan sælge budskabet og via en knap sende brugeren over til vores signup landingpage, hvor formularen ligger.

    Dvs. vi behøver ikke al mulig integration (pt.).

    Det som er vigtigt for os: Sidens loadtid, god statistik på popup’en, designmuligheder, trigger-muligheder, pris.

    Synes efterhånden at have kigget på mange forskellige services, men endte med Sleeknote og OptinMonster, som var de, der lød til at være de bedste match. Men med vores behov er der en prisforskel på 100$ om måneden på de to tjenester, så jeg prøver at blive klog på, hvad jeg får mere hos Sleeknote, som jeg kan bruge til at retfærdiggøre prisforskellen for vores budgetansvarlige.

  3. Mange tak for de flinke ord Erik Aalund og Lars Holmgaard. Det gør mig utrolig stolt at læse.

    Da jeg er medstifter af Sleeknote er jeg naturligvis fuldstændig inkompetent til at svare neutralt på dit spørgsmål, så det vil jeg holde mig fra.

    Jeg vil i stedet lige vise et screenshot jeg modtog for nylig fra en lukket Facebook gruppe (jeg har fået lov at vise det offentligt), der understreger et af de elementer, der er yderst vigtigt for os nu og i fremtiden: nemlig at hjælpe, guide og vejlede vores kunder til at få mest muligt ud af de besøgende på deres hjemmesider!

    https://www.dropbox.com/s/va7t2qvidw17ux8/Facebook-message.jpeg?dl=0

    Om vores konkullegaer gør ligeså meget ud dette, er jeg igen ikke den rigtige til at svare på, men jeg ved det er en af de primære årsager til at vores kunder typisk forbliver hos os i meget lang tid og ikke overvejer alternativer – også selvom de måske kan spare nogle dollars om måneden på en billigere løsning. 

  4. OK, så har jeg lige testet både Sleeknote og OptinMonster. Sleeknote har 7 dages gratis adgang og OptinMonster har 14 dages Money Back Guarantee.

    Startede i OptinMonster men følte mig hurtigt noget låst af, at deres designer er bygget op omkring valg af templates, hvor man kun kan tilpasse få elementer. I første omgang havde jeg egentligt bare brug for en simpel popup med knap, der linker ind til en bestemt side. Hos OptinMonster måtte jeg skrive til deres support og spørge, om det kunne passe, at jeg ikke kunne fjerne feltet til at indtaste mailadresse og blot nøjes med knappen.

    Svaret kom efter 3 kvarter, hvor jeg fik en mail, der beskrev, at det bestemt var muligt, jeg skulle blot lade være med at bruge deres designer og i stedet vælge “custom html integration” – så kunne jeg gøre næsten lige hvad jeg havde lyst til.

    På baggrund af dette stoppede jeg i OptinMonster og prøvede Sleeknote. Meget friere rammer i designeren, hvor man kan tilføje tekst- og billedelementer som man har lyst til og frit styre placeringen af dem.

    Derudover var noget af det første jeg skulle vælge, om jeg blot ønskede en simpel popup med en knap.

    Jeg kunne dog ikke finde muligheden for at bruge en scroll-trigger, så måtte lige skrive til Sleeknote. De svarede efter ca. 15 minutter, at det desværre pt. ikke var muligt, men at de forventede, at det ville komme inden for et par måneder.

    En lækker finesse ved Sleeknote, som ikke findes i OptinMonster, er muligheden for at tagge links i nyhedsbreve, så Sleeknote kan se, at de besøgende kommer fra et nyhedsbrev – og derfor ikke skal have en popup, der fortæller at de skal tilmelde sig nyhedsbrevet.

    Så der er ingen tvivl hos mig. Sleeknote vinder klart over OptinMonster.

    Herunder er de popup-demo’er, jeg lavede i henholdsvist Sleeknote og OptinMonster. Screenshots er taget fra de to services respektive designere.

    https://www.dropbox.com/s/zmsogajju2pud8w/Sleeknote%20vs%20OptinMonster.jpg?dl=0

Leave a Reply to Mogens Møller (Konverteringsnørden) Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *