Nok årets mest spændende content marketing eksempel fra den danske andedam
Nok årets mest spændende content marketing eksempel fra den danske andedam
https://www.youtube.com/watch?v=tyaEQEmt5ls&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=tyaEQEmt5ls&feature=youtu.be
Rigtig godt content, ja. Men det er stadig en kampagne og har svært ved at se det som content marketing.
Awesome
Joakim Ditlev har du ikke lyst til at uddybe lidt? 🙂
Dont get me startet…
Anders Rosenqvist he, har lige kaglet med Riisager om det ovre på Twitter https://mobile.twitter.com/jditlev/status/738658865554821120
Okay. Joakim Ditlev
Har lige slettet en lang kommentar, det her skal tages IRL og ikke på google+
Kommer du ikke til Søren Riisager næste Fredagsjuice så må jeg lige have en nørdet snak ? 😉
No comment – but following …
Anders Rosenqvist Jo, jeg skal gøre hvad jeg kan for at ramme Kbh en fredag med juice i.
Og det virker måske lidt pedantisk at lege begrebspoliti på denne måde. Men jeg oplever at “content marketing” som begreb bliver kastet til højre og venstre. Og det fører bare til mere hype og forvirring.
Markedsføring.dk kalder en spade for en spade og omtaler det som “en reklame” 🙂 http://markedsforing.dk/artikler/kampagner/dansk-reklame-hitter-globalt
Joakim Ditlev 🙂
Lad os blot slå fast. Det er en reklame og, en vældig vellykket en af slagsen. Det er kun ganske få der på den måde har ramt “uden for boksen” og virkeligt lykkedes, denne er bestemt en af dem ….