Konverteringsoptimering: Hjælp mig

Er det for gammeldags at anvende billeder på en produktside, der er selvfølgelig dem, der præsenterer produktet, men…

Er det for gammeldags at anvende billeder på en produktside, der er selvfølgelig dem, der præsenterer produktet, men vil det tjene et godt formål at anvende flere billeder i teksten, der viser hvordan produktet kan anvendes. Jeg har et eksempel på hvad jeg mener. Se linket.

http://www.privatealarmer.dk/fotoalarm-houseguard-pro-gsm-tradlos-tyverialarm.html

Hi, I’m xirb

5 Comments

  1. Godt spørgsmål. Det er billederne der sælger, så jeg tror bestemt det kan være med til at hæve konverteringsfrekvensen. Hvis jeg var dig ville jeg dog lave en A/B Splittest på produktet, med og uden det ekstra billede,

  2. Billeder er uden tvivl meget vigtige. Overvejelser (før man tester, eller som hypotese til testen) er hvor kunden er i beslutningsprocessen. Hvis man browser eller sammenligner, er billeder meget vigtige. Hvis man skal vide mere, så kan features med tal og lister være vigtige. Hvis det handler om at styrke selve ideen om en alarm er det helt tredje ting. 

    Men billeder kan være nemme at afkode og sætte dimsen i en kontekst. Spørgsmålet er nok hvilke spørgsmål en potentiel kunde har omkring alarmer – er der hvordan de se ud? Er det deres features? Fokus skal jo justeres tilsvarene og jeg kender ikke det kundesegment så godt.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *