Hvad synes I om denne reklame? Er advokatfirmaets mission om at blive erhvervslivets foretrukne interessant for målgruppen?

Da jeg så reklamen i fjernsynet, tænkte jeg straks – “so what! Jeg vil være Maersk’s foretrukne tekstforfatter”…

http://markedsforing.dk/artikler/kampagner/advokatfirma-trodser-normerne?utm_source=apsis&utm_medium=email&utm_content=unspecified&utm_campaign=unspecified

Hi, I’m Rikke Marie Søegaard

12 Comments

  1. Jeg så indstikket i Børsen i morges og tænke: “gamle sure mænd” – ikke et eneste smil, sorte jakkesæt og hvide skjorter på sorte sider Skal sikkert signalere ekstrem seriøsitet og professionalisme. Måske er jeg uden for målgruppen for på mig virkede det præcis som nogle jeg ikke vil arbejde sammen med…

  2. Her er link til de to film som Delacour kører med som tv-reklame: http://www.youtube.com/channel/UC6TEvk-0sn3wbTklbcV2EYQ/videos

    Jeg kan godt se at Delacour tager udgangpunkt i hvad de gerne vil være, fremfor f.eks. at køre en klassisk “Vi er specialister i erhverslivet”. Men de foretager et strategisk modigt fravalg af både privatpersoner og offentlige instanser, og dermed skaber de en profil for sig selv, hvor de kan brande sig som DK’s støreste erhvervs-advokatvirksomhed. Selve udførslen af strategien er noget kluntet, men selve strategien kan jeg ikke umiddelbart set nogen forkert i. Og det vel og mærke sagt uden at have bare noget der minder om indsigt i den branche:)

Leave a Reply to Rikke Marie Søegaard Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *