Originally shared by jonas j

Sidder og roder med et koncept for en kostvejleder/diætist, hvordan tænker i det er bedst at brande sig ..?

1) Finde et smart domænenavn hvor der måske indgår nogle søgeord, diætisten, kostvejlederen eller andet.

2) brande sig på kostvejlederens navn.

Jeg er faktisk mest til løsning 2 men hvad mener i SEO “nørder”

Hi, I’m jonas j

9 Comments

  1. I denne forbindelse vil jeg bruge navnet og altså brande person-navnet. På den måde sender man det signal at man er ekspert og at man som rådgiver giver sin viden videre. I min bog er der meget få person navne man ikke kan/bør brande. 

    Derefter er det bare om at komme i gang med arbejdet – blogging osv … og tænke SEO ind i alt 

  2. Man kunne måske også overveje Frank Hellerup Madsen’s strategi, hvor han kaldte sig Den Synlige Mand. Eller man kunne opfinde en “ny titel”, ligesom Joan Ørting med sexolog. Begge dele er så mere PR/branding strategi end det er SEO taktik. 

    Hvad siger du Lise Bjerregaard Nielsen – kan din krøllede hjerne komme op med et godt navn/ny titel til en kostvejleder/diætist?

  3. Som altid med den grønne hat Lise Bjerregaard Nielsen på, og så er webadressen endda ledig:) Hvad med gourmetdiætisten, fussionsdiætisten, neurodiætisten eller noget i den stil? 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *