Under søgeord i GA står hovedparten som Not Provided. Nogen der ved hvorfor så mange ikke kan ses?
Under søgeord i GA står hovedparten som Not Provided. Nogen der ved hvorfor så mange ikke kan ses?
Under søgeord i GA står hovedparten som Not Provided. Nogen der ved hvorfor så mange ikke kan ses?
http://www.citona.dk/blog/not-provided-soegeord-google-analytics/
http://www.citona.dk/blog/not-provided-soegeord-google-analytics/
http://densynligemand.dk/tiden-efter-soegeordsdata/
http://densynligemand.dk/tiden-efter-soegeordsdata/
Fordi du ikke betaler….
Google beskytter din privacy, så længe der ikke betales for AdWords…
Fordi du ikke betaler….
Google beskytter din privacy, så længe der ikke betales for AdWords…
Tak for de mange tips. Det er det sædvanlige med Google “dont be evil” 😉
Tak for de mange tips. Det er det sædvanlige med Google “dont be evil” 😉
mener du at hvis man har AdWords kampagner så har man ikke nogen “not provived” i søgeordsoversigten?
mener du at hvis man har AdWords kampagner så har man ikke nogen “not provived” i søgeordsoversigten?
Michael Øland Hindrichsen Jeg tror nok, at du så bare har data på hvilke søgeord, der har ført til klik på dine annoncer i AdWords. Det kan du så bruge aktivt i din søgemaskineoptimering.
Kører ikke selv med AdWords, så undskylder, hvis jeg er helt gal på den.
Michael Øland Hindrichsen Jeg tror nok, at du så bare har data på hvilke søgeord, der har ført til klik på dine annoncer i AdWords. Det kan du så bruge aktivt i din søgemaskineoptimering.
Kører ikke selv med AdWords, så undskylder, hvis jeg er helt gal på den.
Michael Øland, hvis du skriver til mig…
Kan godt se min kommentar kan misforståes…
Nej, man kan ikke på nogen måde slippe for “not provided” fra store G.
Min kommentar gik på Google’s imponerede lyst til at beskytte vores privacy, og derfor ikke længere vise søgningen, der ligger bagved et klik i det organiske, men når det kommer til deres pengemaskine AdWords, så forsvinder denne “lyst til at beskytte forbrugerne” tilsyneladende…
#Google’s double standard
Michael Øland, hvis du skriver til mig…
Kan godt se min kommentar kan misforståes…
Nej, man kan ikke på nogen måde slippe for “not provided” fra store G.
Min kommentar gik på Google’s imponerede lyst til at beskytte vores privacy, og derfor ikke længere vise søgningen, der ligger bagved et klik i det organiske, men når det kommer til deres pengemaskine AdWords, så forsvinder denne “lyst til at beskytte forbrugerne” tilsyneladende…
#Google’s double standard
Det giver mere mening. Tak.
Det giver mere mening. Tak.