Blog funktion på LinkeDing!

Blog funktion på LinkeDing! 

Joakim Ditlev er optændt af den hellige LinkeDing ild, personligt har jeg ikke lige set lyset. Smid et link til din profil på LinkeDing, hvis du skriver om markedsføring og vil connecte med hvem som helst:)

http://www.contentmarketing.dk/linkedin-content-marketing-platform/

dk.linkedin.com/in/madsgormlarsen/

madsgormlarsen@gmail.com 

#linkedin   #whocares  😉

9 thoughts on “Blog funktion på LinkeDing!

  1. Fine hashtags, men ingenting tvivl om det netværk kan utroligt meget, får bare virkelig myrekryb over deres groupfunktioner, synes ikke det virker helt optimalt i forhold til f.eks. dette her medie.

    Men mon ikke de får rettet dette på et tidspunkt, de skulle jo lige have styr på deres password Security først 😉

  2. Anders Rosenqvist – jeg connecter med så mange som muligt, som deler min interesse for markedsføring. Der er også kommet en lille smule mere gang i mit newsfeed, meeeen det forbliver sådan lidt kedeligt og stift, og jeg ser ikke ret meget dialog og vidensdeling. I hvilke sammenhænge oplever du det som et netværk, der kan utroligt meget?

  3. PS Hvis man er til LinkeDing så må man nok hellere følge Ole Bach Andersen, Christen Mau, Joakim Ditlev og Morten Vium 

    Er der slet ingen kvinder der er LinkeDing eksperter?  

  4. Mads Gorm Larsen 

    Jeg har ekstremt gode erfaringer med outreache til influencers igennem linkedin. Et konkret eksempel, brugte jeg det til at få samlet en kompetent skare af high rated  journalister til vores blog. F.eks. ville jeg i dialog med Raphael Honigstein ( https://twitter.com/honigstein ), hvis jeg forsøgte på twitter så ville chancerne for at han lagde mærke til mig, være minimale (manden har 120k followers).  Ligesom de mail adresse jeg kunne snuse mig frem til var hans andre arbejdspladser.

    Derimod skrev jeg en inmail til mandens linkedin profil (han havde 300+ connections på dette tidspunkt) og 2 timer senere var der positivt respons. 

    Ud af 12 journalister/influencers jeg skulle have fat i dette eksempel, var der en svarrate på næsten 90 % og 6 af disse personer endte med at skrive på bloggen. 

    Så hvis man arbejder med influence-marketing, så er det et virkelig godt asset i ens værktøjskasse at bruge linkedin Inmail til outreache til twitter influencers osv. Fordi ROI er utrolig høj i forhold til den tid man bruger.

  5. Med det engagement der er nu, er det svært at forestille sig, at folk vil blive hængende i timer og læse lange blog-indlæg.

    Det forekommer mig, at mange bruger LinkedIn heftigt, når de søger job, men kun er der inde kortvarigt for at acceptere forbindelser eller finde forbindelser, når de er i job. Men jeg er altid nysgerrig, når nyt dukker op, så lad os se, hvad der sker.

  6. jo Mads Gorm Larsen hvis jeg må tillade mig at nævne mig selv 🙂 min virksomhed Stormvind lever primært af LinkedIn rådgivning og specielt i større organisationer indenfor Social Selling med primært LinkedIn.

  7. Jeg er meget enig med Joakim Ditlev i pointerne i hans blogindlæg. Det er vigtig udvidelse, LinkedIn kommer med!

    For mig er LinkedIn unik på den måde at den giver os mulighed for at nå en masse mennesker, som simpelthen ikke er at finde på fx Twitter og Google+. Beslutningstagere i den typiske danske virksomhed er ikke på Google+, men de er på LinkedIn.

    Det er simpelthen et spørgsmål om at være der, hvor målgruppen er til stede og i den rette kontekst.

    Det kan godt være CFOen i Virksomhed A har en profil på Facebook, men er han klar til at tage arbejdsbeslutninger når han scroller gennem sit feed af nyheder fra venner og familie?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *