Det er mit klare indtryk, at flere og flere organisationer og virksomheder er gået ind på området for…
Originally shared by Kasper Bergholt
Det er mit klare indtryk, at flere og flere organisationer og virksomheder er gået ind på området for Facebook-annoncering, og det er en forståelig bevægelse, i og med Facebook har åbnet posen for flere og flere muligheder.
Fra Right Hand Side- til newsfeed-annoncering
Tidligere annoncerede de fleste i Right Hand Side, altså spalten til højre for newsfeedet. Det var ikke unormalt at høre om frustrationer på den front. Trafikken konverterede simpelthen ikke synderligt godt i og for sig selv, men særligt i forhold til Adwords search.
Senere blev der mulighed for at annoncere i newsfeedet, hvor man som annoncør får vold som screen real estate.
[…] Tak for inspiration til Simon Willer Mads Gorm Larsen David Lorentzen
http://mediebevaegelsen.dk/facebook-annoncering
Mads Gorm Larsen Mange tak for delingen!
Havde troet originalposten ville have kastet nogle (begavede) kommentarer af sig, men ingen thus far…