Jeg har arbejdet 6 måneder i Zalando og Lazada, hvor jeg havde ansvar for nyhedsbrevet med + 1.000.000 læsere.
Jeg har arbejdet 6 måneder i Zalando og Lazada, hvor jeg havde ansvar for nyhedsbrevet med + 1.000.000 læsere. Når du kan rykke et nyhedsbrev afsted (dagligt) som skaber 2-3000 salg per udsendelse, er det samtidigt vældig interessant at splitteste.
Det har jeg skrevet om på http://blog.confero.dk/splittests-af-titler-nyhedsbreve-med-1-mio-modtagere.
Jeg synes alt for ofte jeg læser om splittests, hvor fokus er kortsigtet. Du vil uden tvivl opnå en høj åbningsrate med skæve titler, men på lang sigt har det en negativ effekt på din succes med nyhedsbrevet.
Den helt centrale læring er at være ærlig, skabe værdi og ikke skjule ting, i håbet om at snyde læseren.
http://blog.confero.dk/splittests-af-titler-nyhedsbreve-med-1-mio-modtagere