Sad i forbindelse med research til kursusudbydning og faldt over denne her.
Sad i forbindelse med research til kursusudbydning og faldt over denne her.
Dagens protip, hvis du sælger kurser så gør ligesom Thomas Bigum. Og sæt en supportmedarbejder på til at chatte 🙂
Tror at det giver god konventering.
ps. undskyld jeg klikkede på din PPC, jeg skylder en øl i lufthavnen 😉
Tidligere var supportmedarbejderen en pige, men David Lorentzen blev ved med at komme med uanstændige forespørgsler om muligheder for hjælp.
Jeg må tilstå jeg synes de der popups har taget overhånd. Det er fint der kommer en ekspedient i en fysisk butik og spørger om de kan hjælpe, men på nettet vil jeg gerne være i fred. Ellers skal jeg nok kontakte dem 🙂
Dennis Steiner Lind Jørgensen vejen er a/b testing. Men nogle gange føler jeg mig ligesom ham her: http://youtu.be/N5WurXNec7E
Anders Rosenqvist Hehe, helt enig 🙂
Tak.
Bonus:Man finder ud af hvad der er det svageste ved hjemmesiden.
Det folk spørger oftest om står åbenbart ikke tydeligt nok på siden/i salgsmaterialet