Super artikel om jagten på likes, og konkrete eksempler på virksomheder der gør det helt rigtige; de er oprigtigt…
Super artikel om jagten på likes, og konkrete eksempler på virksomheder der gør det helt rigtige; de er oprigtigt interesserede i hvad deres followers har at sige?
Originally shared by Bodil Spliid Damkjær
http://www.kommunikationsforum.dk/artikler/vaerdien-af-likes-paa-sociale-medier
….en kombination af K-forum, Peter Svarre, Bodil Spliid Damkjær og en artikel som handler om, at man ikke skal være like-liderlig!
Jo – der var lige lidt at tygge på til weekenden 🙂
Jeg er stort set enig med Peter Svarre i artiklen – jeg er nok ikke den eneste.
Skulle man være kritisk (ellers har vi ik noget at diskutere), så var det virkemidlet med sex-begreberne i blogposten. Det er et eksempel på præcis det, kritikken går på. Smæk en EB-agtig overskrift med lidt sex og et bogstavrim på, så skal det nok gå. Ligesom en populær meme på SoMe …