Hvis denne undersøgelse stemmer, så er det altså vildt at sociale medier er mere benyttet end SEO og Adwords.
Hvis denne undersøgelse stemmer, så er det altså vildt at sociale medier er mere benyttet end SEO og Adwords.
Hvis denne undersøgelse stemmer, så er det altså vildt at sociale medier er mere benyttet end SEO og Adwords.
Og for den sags skyld og messer, men nu ved jeg ikke hvor mange b2b virksomheder der er blandt de interviewede
Jeg tror, at mange virksomheder fejlagtigt ser SEO som en del af website-opbygning og ikke som en markedsføringskanal. Mon ikke forklaringen ligger i det?
Måske det er årsagen Thomas Rosenstand, du har sikkert en god fornemmelse af hvor mange virksomheder der på en eller anden måde bruger SEO/adwords. Synes det lyder meget gammeldags at det er messer som er mest anvendt.
Marlene Schøler Sørensen Der er stort set ingen virksomheder med en væsentlig forretning online, der ikke bruger SEO/AdWords også. Der er undtagelser, men de er få.
Spændende statistik! Hvad er det for et blad? Og hvem har lavet undersøgelsen?
Præcist Thomas Rosenstand. Derfor virker tallene lidt underlige, men det er selvfølgelig meget afhængig af hvilke type virksomheder der er spurgt…hvis kun få af dem er online forretninger så giver det måske mere mening.
Rikke Marie Søegaard det er en ældre Markedsføring fra nov 2014 s. 6. Artiklen handler om at små og mellemstore virksomheder forventer at øge marketingspend i 2015 og vil gå mere online i jagten efter kunder
Man får svar ift hvordan man spørger. Jeg stoler ikke på statistik jeg ikke selv har manipuleret 😉
Michael Rurup Andersen der står ikke noget om hvad de har haft af svarmuligheder, men det kunne være godt at vide. Jeg fandt artiklen på nettet her http://www.userneeds.dk/media/385570/smv_spirer.pdf