En stærk kandidat til årets PR Kampagne og produktnyhed i Danmark.
En stærk kandidat til årets PR Kampagne og produktnyhed i Danmark.
Fandme genialt lavet.
Selvfølgelig kan du købe den i IRMA og andre hipster steder. Den rammer lige ned i vores mentalitet og kan snuppe en del af markedet.
#ohshithvadgøregekildenu
UPDATE:
Fandt lige deres instagram profil. Se deres flotte produktbilleder der. Og ja selvfølgelig er der også billeder fra fashion weeken med deres produkt.
http://instagram.com/postevand/
Spændt på prissætningen 🙂
Ja, men tror godt den kan klare en dyr prissætning. Jeg mener i forhold til Egekilde ( http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/12/10/134304.htm ) så er der plads til en høj pris.
Da det for mig er se er et produkt som sælges for branding og historie hos et købestærkt publikum.
Og hvis de får den ud hos de rigtige og trendsættende madsteder så kan det gå rigtigt stærkt.
Hvis jeg på en restaurant beder om en kande postevand til min vin og bliver bon’et for 3 kartoner á 5 kr, så vil jeg nok blive en anelse knotten 🙂
Så gerne. Ønsker herren Postevand eller postevand?
#knustafgrinoverditvalgtehashtag
Hov, jeg har da vist iøvrigt engang købt sådan én dér!
Hipster badge unlocked! <_<
Det er vist tid at læse op på enten kæderne i dansk detailhandel eller Vesterbro-stereotyper, hvis man udnævner Irma til at være et hipstersted 😀