Varna var en summende bikube af online-interesserede

En gennemgående tendens i blandt konferencen Forretning Online – oplægsholdere var at bruge individuel data fra kunder til både at skabe nyt indhold og optimere eksisterende indhold.

Samtidig kan data om vores kunder også være med til at engagere kunden på et højere niveau, da man kan udpege helt præcist hvordan den enkelte kan aktiveres.

Det er helt essentielt, at man formår at tilpasse sit materiale så brugeren føler sig tilgodeset og får en ekstraordinær oplevelse. Hvis man ikke ”består” denne test, så er man hurtigt tabt på gulvet, og brugeren har med få klik allerede lagt sin ordrer hos konkurrenten.

Køb din billet til vores konference i København

Var du ikke med til konferencen i Aarhus, så har har du mulighed for at deltage 1. september, når vi afholder samme konference i København.

Sammensæt dit eget program og køb billetten her:

http://forretningonline.dk/

/ Casper Roth 

Hi, I’m Marlene Schøler Sørensen

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *