Den kommer lige på to-do listen

Originally shared by Henrik Ernst Hansen

Martin Thorborg har virkelig loyale og engagerede følgere på FB (og formentligt også på de andre sociale medier). I går var han så sød at dele min guide, og min trafik og signups steg 500%.

Det siger noget om, at folk rent faktisk læser hans opslag, klikker på hans links og anbefalinger samt ser hans videoer.

Ja, og så har manden jo knap 60.000 følgere, hvilket også siger en del om ham.

Det er altså ikke en selvfølge at kunne engagere sine brugere, og få dem til at tage action, men det må være godt for forretningen. Det er nok ikke tilfældigt, at han har godt gang i Dinero.

Jeg tror en stor del af grunden til de engagerede følgere, er hans direkte og (for mange) provokerende stil. Han kalder en spade for en spade, og han er ikke bange for at skabe røre i andedammen. Folk ved, at han ikke taler bullshit eller klapper rygge, så når han deler noget, så kan han stå inde for det.

Hi, I’m Mads Gorm Larsen

2 Comments

  1. Det H2H ( Human 2 Human ) og ikke B2C. Hvilket øjeblikkeligt fjerner de filtre vi er blevet så gode til at gennemskue. De filtre som der bruges i marketing, når man skal sælge sig selv som ” autentisk” og i ” øjenhøjde”. Ren bullshit og brugerne læser det indenfor et sekund . Martin er KBH’ S svar på Lars Larsen. En ægte original som ikke lige hænger på træerne.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *