Hi, I’m Anne Karina Andersen

6 Comments

  1. Det kræver at målgruppen søger info om produkterne/ydelserne.

    Det kræver også at indholdet som man skriver er noget, som faktisk serverer værdifuld info til målgruppen. Her skal man være super-krittisk. Det man selv synes er værdifuld info kan målgruppen sagtens synes er kedeligt/ligegyldigt/salgsgas – eller det hele på en gang.

    Og så skal man selvfølgelig sørge for at indholdet kommer ud til målgruppen. Her er kombo’en med annoncering på sociale medier, adwords, website og for nogen sikkert også “gammeldags” kanaler oplagte valg.

    Endelig skal man nok forvente at direkte salg/konvertering med baggrund i en blog ikke vil ske ret ofte. Jeg tror mere man skal sammenligne med brand-reklamer. Bloggen kan løfte kendskabet til ens forretning i målgruppen. Det kan så skaffe flere salg/konverteringer.

    Og så er der jo også den med “Hvem skriver?”

    Hvis man kan få en af ping’erne indenfor ens område til at skrive på bloggen, så vil aftrykket i målgruppen blive mange gange større end hvis det gode indhold skal “sælge” sig selv, fordi forfatteren ikke har et “navn” i forvejen.

  2. Jeg har tracket mine placeringer og har ofte kunnet se ret store positive ændringer fra dag til dag når jeg benyttede mig af min blog. Den lå så også på min egen hjemmeside, men det har været et godt redskab til at styrke diverse søgeord.

Leave a Reply to Ib Sandstrøm Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *