Hi, I’m xirb

12 Comments

  1. Christian Haugaard Brix – jeg havde samme problem, og skal tilstå at jeg var rigtig gal.

    Anyways, nu var det ikke på webhoteller, men derimod Cloud jeg havde problemet – efterfølgende er jeg flyttet over på VMWare ved Meebox og i samråd med både Anders og Patrick har jeg nu et setup der bare sparker r*v.

    Var ellers godtnok tæt på at smutte, men samarbejde med Meebox gjorde dog alligevel at det hele endte i en positiv og genial dejlig løsning.

  2. Christian Haugaard Brix Dejlig du er en af dem som går efter hosten og ikke Sitebeak 🙂 får en det mail fra flok som vil meldes ud fordi de får mange mails … tsk tsk – jeg prøver at fortælle dem at fingeren peger i den forkerte retning … ak ja

  3. Skal man ikke være rimelig stor idiot for at melde sig til en service der tjekker om ens site kører, og når man så gentagne gange får besked om at sitet er nede, så melder man sig fra igen, og synes servicen er irriterende.

    Det er simpelthen utroligt hvad folk kan beklage sig over.

  4. Søren, selvfølgelig – uden SIteBeak vidste jeg nok slet ikke, at der var et (ret stort) problem med (mine) MeeBox – så kan kun være tilfreds med den.

    Hehe, ja at blive sur på SiteBeak er da meget mystisk – ligefrem en ret sjov reaktion på at en service leverer det den lover – men måske knapt så sjovt at være modtageren af antikløgtige emails… 🙂

  5. Patrick Theander havde ikke lige sammenkoblet problemerne det med performance-optimering, da der er tale om decideret nedetid – men skulle nok have læst mere imellem linjerne på blogposten. 🙂 Godt at høre, at bonus-problemet med RAM skulle være løst. Har i hvert fald ikke fået nogen mails siden i morges.. 

  6. Jeg har 4 webhoteller på Meebox og de går ikke ned, dvs jeg overvåger dem og har overvågning med SMS på alle fire – men får dog først sms efter 5 minutters nedetid… Sååååå hvis de er nede under 5 minutter, kan det godt være…

Leave a Reply to Tom Frank Christensen Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *