Dear Robert Hamilton

Dear Robert Hamilton
From the statements made by your students on Facebook. We get the impression that the students assignment was to get as many likes on Facebook pages as possible. Is this correct, and if so could you tell us the purpose of such an assignment?
/Mads Gorm
$160 burde vist kunne gøre det: http://getmorelikesnow.com/
Hvis du er lidt snild med en macro kan du få dem gratis http://madsgormlarsen.dk/2013/02/05/facebook-likes/
God artikel! Havde ikke hørt om det script før. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange likes den vindende gruppe når op på.
Aldrig i mit liv har jeg hørt noget så dumt før. At karakteren ligefrem afhænger af hvor mange likes man skaffer. Jeg kan skaffe 10.000 likes i løbet af 24 timer, hvis jeg ville. Om de er mega relevante? Nej.
Synes det virker som om den der har stillet opgaven ikke helt har forstået konceptet for sociale medier. De burde om nogen vide, at man kan snyde med likes.
Jeg bliver så træt…
Jeg er nu krympet til en str. 35. Hvordan skal sommeren dog ikke ende? 😛
Wow. Man sksal GODT NOK høre og se meget før ører og øjne falder ud. (Er der nogen der gider hjælpe mig med at finde mine??)
Pointen med at de studerende skulle prøve samle likes, det kunne være, at de studerende skulle opdage, at likes kan købes. Men det gør det bare endnu mere problematisk, at man så kobler den højeste karakter med dem som får flest likes!
#karakterhunting 🙁
Hej mor og far, jeg har fået 12 i like-hunting………….
Ja tænk, hvis en af de studerende faldt over fiverr.com eller lignende tjeneste, der tilbyder tusindvis af reelt ubrugelige likes for 5 dollar.
En katastrofe for troværdigheden, hvis historien vitterligt er sådan, og at opgavestillernes indsigt i Social Media er ikke-eksisterende.
Hvis alle i denne tråd smed $5, så havde de hurtigt 100K likes. 🙂
Får de ingen undervisning i reputation management? Eller det er måske netop det, øvelsen går ud på – at ødelægge et brand så hurtigt som muligt
Enig med John Nielsen – det er skræmmende, hvis opgavestillernes indsigt er som det tyder på – ikke-eksisterende!
Håber ikke du kommer ud for flere tåkrummerier Munter Marie-Louise. Så får du bare overbalance:-)
Mystisk koncept! Må håbe de har fået vejledning nok til at lave nogle engagerende sider.
Vi burde kopiere denne tråd og sende den til CBS. Det er jo simpelt hen så langt ude i hampen som noget kan være. Det er et skud i foden på sig selv. Hvordan kan man nogensinde forsvare at levere uddannelse i social media marketing på det grundlag??
Dear Robert Hamilton
From the statements made by your students on Facebook. We get the impression that the students assignment was to get as many likes on Facebook pages as possible. Is this correct, and if so could you tell us the purpose of such an assignment?
/Mads Gorm
Trist, virkelig trist for CBS. I hope theres a good reason!
Nete Kaasen & Elisabeth Kjær Tejlmand Bare så der ikke er nogen misforståelser så vil jeg gerne lige understrege at der er tale om et fag på Århus Universitets Sommeruniversitet så det hjælper ikke så meget at sende en mail til CBS 😉
Doh!!! Tak for rettelse, Nicki Brøchner
Stig Kristensen Åbenbart endte de med at få 12 på kandidatniveau ved tigge venner om at like “Bring smilet tilbage til Aarhus”. Hvilket gav dem 1142 likes. Jeg krævede helt klart for meget af jer på MMD, da jeg i 2007 bad jeg lave en app der kunne vise vejrudsigten på Facebook:-)
Mads Gorm Larsen Ja tiderne har tydeligvis skiftet siden den gang. Det er nu godt at se, at desto længere du uddanner dig, desto mindre behøver du at vide.
Er lige nød til at spørge, hvem er din kilde på informationen om 12-tallet? 🙂
Nicki Brøchner Det er de studerende selv som skriver det i en kommentar på Facebook: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151704354485682&set=a.10150736208090682.433217.682160681&type=1&comment_id=9894091&offset=0&total_comments=4