“Man oplever både det gamle Peru og de mange hellige steder fra inkaerne.
“Man oplever både det gamle Peru og de mange hellige steder fra inkaerne. Man kan lære de meget enkle og kraftulde teknikker, som de gamle inkamestre brugte, og bruge den viden i sit liv, når man kommer hjem. Man får en vinderstrategi”, siger Cellina Gylling, som er en af de rejsearrangører, der har spirituelle rejser til Peru på rejseprogrammet – og har en inkashaman med på turen som guide og åndelig vejleder”
Rejsemagasinet Escape, nr. 9 p. 12
Hmmm…. og hvor kommer markedsføring, manipulation og propaganda ind i billedet? Er det en vinderstrategi for marketing, som han kommer med ham inkashamanen?
🙂
Det er jo en salgstekst for en rejse – og dermed marketing 🙂 Efter min mening en temmelig usædvanlig salgstekst, så derfor postede jeg den her. Men slet den endelig, hvis den ikke hører til her
Nej, nej, jeg skulle bare lige have lidt kontekst. Tænker du på at det de sælger er usædvanligt, eller at måde de sælger det på er usædvanlig?
Begge dele. Mig bekendt uddøde inkaerne for meget længe siden, så alene det, at hun kan lokke med en inkashaman, er..øh..specielt. At det så oven i købet er en shaman, der kan lære ledere at få resultater på bundlinjen, er også vældigt interessant 🙂 Og det gør det bestemt ikke dårligere, at det antydes, at det sker ved at lære kursisterne de rette ofringsteknikker
Det er det vi kalder en frisk tilgang til “overstatement copy”:)
Ja – virkelig frisk 🙂 I øvrigt var inkaerne milevidt fra at dele borgerne op i vindere og tabere. Alle arbejdede for det fælles gode (det har temmelig sikkert været en stor ære at blive ofret) :
http://io9.com/the-greatest-mystery-of-the-inca-empire-was-its-strange-1198541254
Hvis de har en nulevende inkashaman, der kan lære ledere at få resultater ved at foretage ofringer. Så er det ret beset “understatement copy”:)
Netop 🙂
Nu forstår jeg det Jannik Lindquist – jeg går og småklukker:)
Det glæder mig 🙂