Så er det vist tid til at få testet alt på iOS7 🙂

Originally shared by Bernt Elkjær-Pedersen

Ret cool adoption rate for IOS7. Det er allerede større end 6’eren. Egentlig imponerende når man tænker på, at der har været problemer med både download og aktivering, som godt kunne gøre kunderne tilbageholdende. Billede fra mixpanel.com

Hi, I’m Bernt Elkjær-Pedersen

9 Comments

  1. Tjoo, Mads Gorm Larsen men set fra min pind er det jo bare en variant af custom audiences. Hvordan dataen bliver indsamlet er hip som hap for mig – jeg begynder først at trylle når den skal i brug. Men jeg er da naturligvis altid åben for teste hvis Søren Bo Steendahl har nogle gode datakilder.

  2. Det ser helt sikkert spændende ud! Vi har massere af data, men fokusere lige nu mere på at sælge, end på at analysere på brugerne. Vi gemmer selvfølgelig al den data vi får, og vi skal helt sikkert kigge nærmere på ovenstående 🙂 

    En sjov lille “tal ting”, vi har lagt mærke til, er at Kvinder i langt større grad “frivilligt” oplyser deres privat informationer. Så som alder, post nr. etc. 

  3. Søren Bo Steendahl Jeg tror altså at I har problemer med jeres dataindsamling hvis du kan konkludere sådan omkring kvinder.

    Jeg kan som single mand sige med helt uigendrivelig sikkerhed, at det nu nævner det ikke stemmer overens med virkeligheden.

    Det kan selvfølgelig have noget at gøre med at jeg ofte ret tidligt i en samtale spørger til vigtige oplysninger som brystmål, etc., men alligevel. 

  4. Det her er simpelthen jordens mest oplagte mulighed for at sælge sushi – er du er med på at du kan lave en dagens tilbud på sushi og få  den ud i strømme på facebook til lige præcist de brugere som har hentet din sushi app Søren Bo Steendahl. Det må sgu da bare være værktøjet over alle?

  5. 100% Mads. Jeg har nu kigget lidt mere på det! og det er jo for vild en mulighed! Så skal der sælges sushi! Der er sket meget siden vi snakkede sidst! Men det her er for fedt! RoadMap ændring, here we go. 

  6. Se nu så du lyset, det er her at apps møder facebook annoncering. Der kunne vel være et standard tilbud til alle som køber return tool? Men oplagt lige at teste det af med Green Sushi. Spørg David Lorentzen hvis du lige skal have et par tips om custom audience.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *