Dansk anmeldelse af Jab, Jab, Jab, Right Hook: How to Tell Your Story in a Noisy Social World. af Gary Vaynerchuk
Dansk anmeldelse af Jab, Jab, Jab, Right Hook: How to Tell Your Story in a Noisy Social World. af Gary Vaynerchuk
Originally shared by Søren Storm Hansen
Hold igen med salgsbudskaberne og bliv en del af samtalen, lyder opskriften fra manden, der har vist, hvordan det skal gøres:
Snøft Snøft venter stadig på at posten skal komme med mit eksemplar 🙁
Vel at mærke i trykt eksemplar 😉
Den er ret god og i en fed trykt kvalitet Mette H Frederiksen så glæd dig…
Det Gary har gjort, er mega stort – men jeg gad godt se ham gentage sin succes på et andet projekt end hans vin historie..
Lige nu prædiker han i mine øjne bare den samme historie om og om igen..
Jeg har ikke læst nogen af Gary’s bøger, så det her kommer af rene fordomme og youtube klip. Men jeg deler din holdning B ran. Gary kunne gøre det med vinshoppen, fordi han var ejer, chef og entertainer. Men det er vanskeligt at se hvordan danske bank, vestas, danfoss eller mærsk kan gøre det samme. Og hvis vi kigger på brands i top 1000, er der så nogen af dem som har brugt sociale medier til at nå der hvor de er? Kommer han med konkrete eksempler i bogen Søren Storm Hansen?
Ja, han kommer med mange eksempler – gode og dårlige, og han taler ikke for, at man skal gøre, som han gjorde med WineLibraryTV. Jeg er enig i, at han i vidt omfang gentager sig selv, men bøgerne henvender sig ikke til os, der følger området dagligt. Jeg tror i øvrigt, han ville rose Mærsk for deres indsats her på kanalen.
Søren Storm Hansen – hvad er din holdning til det som Maersk foretager sig i de sociale medier?
Jeg følger kun Mærsk her på kanalen og synes, de gør det rigtig godt. Ikke for meget og næsten altid interessant. Mange gode billeder – det er da også en virksomhed med fotopotentiale, og det benytter de sig af. Ofte suppleret med fun facts og små fortællinger. Det er fin imagepleje.