Red Bull står på Dronning Louises Bro og spiller gangstarap om “pussy” og “tits” kl. 9 søndag morgen. Er det måden at komme i kontakt med deltagere og tilskuere til Copenhagen Marathon på? Hvad mon Nykredit siger til det?

Hi, I’m Jannik Lindquist

12 Comments

  1. Nok ikke lige deres “corporate identity”… men måske er det bare et forsøg på at ramme de studerende, der vakler hjem fra byen mod Nørrebro efter en våd lørdag aften 🙂

  2. Formentlig – men temmelig sikkert endnu et eksempel på hvordan et stort firma presser deres markedsføring så hårdt, at de ender med at undergrave deres eget brand – og det gælder både Red Bull og Nykredit

  3. Ja, jeg er lidt af et marketinggeni.

    #marketingtips   #protip   #spinsteradvertising   #trendingninja   #seoguru   #followmeIknowwherethemoneytreeis   #IcanteachyoubutIhavetocharge   #killme   #killmenow   #althvadjegtaggertaggerjegmedhash #howamIdoingbitches  😀

  4. okay 😉 Men pænt offensivt at spille gangstarap kl. 9 søndag morgen til en flok ædru deltagere i Copenhagen Marathon 😉

    #detburdenærmerehaftværettilcafelouisesgæster  

  5. Måske prøvede de at ramme begge målgrupper. Det virkede popsmart og uigennemtænkt. Måske var de bare en social medie praktikant hos Red Bull, der spillede den playliste, han plejer at bruge, når han hænger ud på Dronning Louises Bro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *