Spændende case med, hvordan større font og bedre white space betyder flere millioner ekstra på bundlinien for en af…
Spændende case med, hvordan større font og bedre white space betyder flere millioner ekstra på bundlinien for en af Danmark’s største netbutikker.
Især synes jeg det var interessant, at man på den måde kan tage en bunke designteori, og omsætte det til noget, der rent faktisk kan måles i kroner og ører.
Interessant læsning. Testede du over flere forretningsområder/produktsider, for at finde ud af om påvirkningen gælder på hele sitet? Hvor mange konverteringer er det målt over, og hvad var P-værdien?
Hele sitet. Konverteringer osv kan jeg desværre ikke afsløre, men riiigeligt 🙂
Vi kørte testen i ekstra, EKSTRA lang tid for at sikre, at for eksempel en strøm af besøgende fra bestemte trafikkilder ikke leverede anderledes resultater.
Okay, det er alligevel imponerende 😛 Alle kilder konverterede over kontrol?
Ja. Og på alle de metrics, vi gerne ville påvirke.