Jep – hvis så lige Jon Loomer, David Lorentzen eller Kasper Bergholt kunne skrive et blog indlæg om, hvordan vi beregner hvor meget vi skal byde pr. 1000 visninger.
Muligheden for at undgå at Facebook spamme de samme brugere med annoncen. Alt for mange eksponeringer overfor få brugere giver badwill. Nu kan du sikre, at hver bruger kun ser opslaget en gang om dagen.
På kampagne-niveau sætter du det overordnede mål for kampagnen (kliks, konverteringer etc.)
På annonce sæt niveauet har du så denne nye indstilling. Det er i bunden af siden med indstillinger for annonce-sættet, og valgmuligheden ser ud til at være der uanset hvilken overordnet målsætning, du har sat for kampagnen…
Ping David Lorentzen
Virkeligt tiltrængt funktion!
Jep – hvis så lige Jon Loomer, David Lorentzen eller Kasper Bergholt kunne skrive et blog indlæg om, hvordan vi beregner hvor meget vi skal byde pr. 1000 visninger.
Lidt bekymret over formuleringen. De går vel stadig efter de folk først, der er “more likely to click”?
Hey, hvad er præcist det nye?
Muligheden for at undgå at Facebook spamme de samme brugere med annoncen. Alt for mange eksponeringer overfor få brugere giver badwill. Nu kan du sikre, at hver bruger kun ser opslaget en gang om dagen.
Torben Andersen hvorhenne i administrationsmodulet laver man denne indstilling?
Det er i Power Editor værktøjet.
På kampagne-niveau sætter du det overordnede mål for kampagnen (kliks, konverteringer etc.)
På annonce sæt niveauet har du så denne nye indstilling. Det er i bunden af siden med indstillinger for annonce-sættet, og valgmuligheden ser ud til at være der uanset hvilken overordnet målsætning, du har sat for kampagnen…
Begynder du at få noget ud af G+ Thomas Storm Barfod 🙂
http://www.jonloomer.com/2014/11/05/daily-unique-reach-facebook/