Markedsføring, reklamer og PR for kanaljer: Lidt af hvert

Eksempel på god kundeservice som fik mig til at købe lidt extra idag: jeg var i Ønskebørn i Randers for at bytte…

Eksempel på god kundeservice som fik mig til at købe lidt extra idag: jeg var i Ønskebørn i Randers for at bytte noget jeg havde byttemærke og bon på, men sidste byttedag var igår. Jeg havde også noget andet jeg gerne ville bytte, det var købt i en anden af kædens butikker, men jeg havde ikke kvittering mere. Alt kunne byttes, kein problem, han behøvede ikke engang se kvitteringen. Jeg blev faktisk lidt overrasket, for jeg synes ofte at butikkerne er enorm strikse med deres bytteregler. Det endte faktisk med at jeg fandt dyrere tøj end jeg normalt ville købe til ungerne, så jeg dermed kom til at betale en pæn slat mere end byttebeløbet lød på. Sidst jeg var i Babysam for at bytte noget over tid, fik jeg meldingen “vi gør det normalt ikke, men nu gør jeg en undtagelse”. Hvor mon jeg følte mig bedst tilpas og har mest lyst til at handle igen?

Hi, I’m Marlene Schøler Sørensen

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *