Hej alle

Jeg vil gerne igang med at lave løbende kendskabsundersøgelser, og evt. vurderinger at TV spots, og kan godt bruge råd fra jer, i den forbindelse. Fx. går mine tanker på:

– Hvilket firma er rigtig god til det (til en fornuftig pris)?

– Kan det skade resultatet at lave en kendskabsundersøgelse ca. 2 gange/år hvis jeg bruger samme firma ?(tænker om respondenterne kan huske sidste gang og dermed påvirkes resultatet)

– Hvordan mener I, at man optimalt set måler TV reklamer, så det høje spend kan forsvares?

På forhånd tak for alt hvad I bidrager med.

Hi, I’m Marlene Schøler Sørensen

11 Comments

  1. Jeg forestiller min at lige Gallup kan blive ret dyrt, og hvis nogen har kendskab til firmaer, der gør det bedre end andre, vil det være super at vide. Jeg tænker, at der må være stor forskel på de databaser de forskellige firmaer har adgang til

  2. Hvis man kører multichannel og også vil måle umiddelbar effekt af tv spots, vil jeg tro at mine gamle kollegaer i OmnicomMediaGroup (PHD, Resolution Media) kan bistå med dette. Jeg jobbet med dette i regi af PHD og Resolution Media da jeg var der. Rigtignok i Norge, men vi delte metoderne med DK. Snakk med Rasmus Himmelstrup​

Leave a Reply to Marlene Schøler Sørensen Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *