MarketingCamp 2016 gad vide hvad Thomas Rosenstand siger om G+ i år?

Originally shared by Ib Potter

Lidt ret har Faceboook Fan Boy Michael Roscoe – og sjovt er det under alle omstændigheder.

“Du har glemt at fjerne et felt fra 2012”.

PS:

Tekster fra oplægsholderne til MarketingCamp tikker lige så stille ind. Det bliver da såååååååååå godt i år 😉

Hi, I’m Mads Gorm Larsen

6 Comments

  1. Jeg er ikke inviteret i år, så jeg siger nok ikke så meget. Men hvis jeg var – og skulle sige noget om G+ – ville jeg forsøge at finde forklaringen på, at færre og færre danskere er aktive samtidig med, at de engelsktalende “honer” deres brug, høster masser af branding via collections og den slags. Og jeg ville nok også prøve at finde ud af, hvad der er i spil, som på samme tid har dæmpet G+, gjort Twitter til en sej og klæbrig masse og næsten udraderet aktive kommentarspor på blogs.

    Det kan jo være, der skal siges noget om det på SEOday 17 🙂

  2. Hvis lige sammenligner aktivitet på tagget #seoday  på G+ og Twitter, så er det heller ikke fordi forskellen er sååå voldsomt stor. Og de opdateringer der er kommet på G+ har fået pænt mange likes. Lars Bachmann har f.eks. 20 likes på en enkelt opdatering. 

  3. Adam Bindslev Jeg arbejder ikke med social medier og i denne sammenhæng gav jeg udtryk for min personlige oplevelse 🙂

    Jeg elsker Twitters korte, hurtige form og få ord, men er også glad for de faglige diskussioner om online markedsføring, seo og analytics på G+ – selvom jeg oplever, at der er blevet mere stille her.

    Arbejdsmæssigt ser jeg ikke nævneværdig trafik fra hverken G+ eller Twitter (vi har en G+ side, men ingen Twitter konto), men der er nogle mulighed for at skabe dialog på Twitter, som kan være relevant for en NGO. Helt overordnet er det naturligvis nødvendigt at tænke målgruppe og kommunikation før medie – og det er nok ikke altid, det der reelt sker.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *